Sylvia

Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Sylvia - 15 juli 2014 13:01

Idag är jag 1:a poolvakt! Äntligen har Jonas fått tag på rätt sand till sandfilterpumpen. Så nu håller jag bara koll på vattenslangen så den inte får för sig att lämna poolen!


Min utsikt för stunden... En ny parasoll köpte vi igår på Mio. Den förra gav upp och vägrade att fällas upp! Det är ju också ett sätt!


Både Melvin och Melker är iväg med sina kompisar. Jonas har stuckit till Media mark för att byta någon grej så att vårt internet funkar som det ska för killarnas spel på ovanvåningen. Vi bytte vårt bredband till comhem för någon månad sedan och sedan dess har allt krånglat, t o m hemtelefonen! Vilket skit de lurar på en alltså. De GLÖMDE säga att de bara kan garanterar bra uppkoppling till internet i lägenheter, dvs inte för oss som bor i 1 1/2-planshus. Det har varit många samtal till deras kundtjänst kan jag säga! Dessutom fungerar inte tvillingkortet på ovanvåningen och där har jag lagt timmar på att ringa supporten under mer än ett års tid. Vi har köpt ny cl-modul, gjort omställningar på tv-apparater osv och än funkar det inte! Comhems svar: fel på våra tv-apparater. Det konstiga är att två tv-apparater gick i sönder, exakt på samma sätt, exakt samtidigt isåfall! Jag har svårt att köpa det argumentet.

Det enda som är bra med comhem är Judit & Judit!




Jag är tacksam för att solen tittar fram igen. Hoppas regnet håller sig borta läääänge nu.

Vad hittar ni på idag? Själv blev vi precis bjudna på grillning ikväll. Det känns bra! Trevligt sällskap och jag slipper laga mat, full pott för mig.

Dags att kolla till poolen igen...




Ha det gott!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards