Sylvia

Alla inlägg den 12 juli 2014

Av Sylvia - 12 juli 2014 22:44

Hej!

Nu är hela familjen Olsson hemma igen. Chilla är hämtad och Wilma likaså. Tusen och åter tusen tack för hjälpen med passningen av mina små ludna tjejer!

Det är på gott och ont att vara hemma igen. Som ni förstår så älskar jag Mallorca och Alcudia. Alcudia har allt jag behöver för en skön och avslappnad semester. Stranden är gudomligt fin och vattnet klart och varmt. Det är allmän trevlig atmosfär med vänliga människor och det känns helt enkelt tryggt på Alcudia.

I torsdag gjorde vi en båtutflykt längs Alcudias kust bort till Playa de Formatura. En fin tripp, med vackra omgivningar och ett trevligt stopp.



Igår badade vi så mycket vi bara kunde. Jag passade på att gå ner till stranden ensam en stund då Jonas och Melvin lekte i poolen på förmiddagen. Oliver hade hemlängtan och vägrade lämna rummet!! På eftermiddagen varvade vi pool och strand.


I huset i bakgrunden finns det en takvåning med terrass till salu. Om man hade pengar...nananannnana!

Som hittat eller hur?

Nu ligger vi långt från Alcudia strand, från palmer och ljummet vatten, i sofforna hemma i ett regnigt Rydebäck med tända ljus och Brasilien-Holland på TV:n. Heja Brasilien!

Hoppas värmen och solen kommer tillbaka här hemma.


Kram från oss!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards