Sylvia

Alla inlägg den 9 juli 2014

Av Sylvia - 9 juli 2014 11:35

Vi såg Brasilien-Tyskland igår på storbildsskärm här på hotellet med en jädrans massa tyskar. Kan ni ens föreställa er jublet när Tyskland fullständigt krossade Brasilien? Stackars Brasilien!

Igår inledde jag och Oliver dagen med att ta bussen till gamla Alcudia där det hölls marknad. Vi strosade runt bland kläder, skor, frukt, kryddor och väskor. Vi fick några riktigt mysiga timmar tillsammans.


Efter några sömnlösa nätter med myggbett precis överallt och med en avloppsstank som varit olidlig från toaletten har vi fått nytt rum. Inatt har vi sovit gott och det finns inga myggor i det nya rummet, tack och lov!

På eftermiddagen hyrde vi en trampbåt med rutschkana och trampade en bit ut från stranden. Killarna snorklade och hade kul. Jag är mest sjåpig när det gäller djupt vatten och satt och ojjade mig när båten gungade. Tillsist tyckte Melvin att det var nog med mig. Sagt och gjort, jag blev avslängd på stranden och sen trampade de ut igen. Ord och inga visor här inte!


Efter kvällsmaten gick vi en stund på stan. Killarna hade nämligen tänkt ut en överraskning åt mig i måndags när jag fyllde år, men jag bangade ur.
Igår bet jag ihop och tog mig an utmaningen till killarnas förtjusning. Oliver blev dock besviken på mitt uppförande... Han trodde jag skulle skrika och få panik vilket han sett fram emot! Det han inte vet är att det inte var långt ifrån att jag flippade. Jag kunde inte ens titta på eländet de första 12 av de 15 minuterna!


Ikväll lär det bli fotboll igen på detta lite halvgalna fotbollshotell.

Hej hopp!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards