Sylvia

Alla inlägg den 7 juli 2014

Av Sylvia - 7 juli 2014 23:50

Hurra, hurra för alla er som kommit ihåg mig idag. Ni är bara för goa! Det kändes varmt i hjärtat.

Mina pojkar sjöng vackert i morse och givetvis låtsades jag sova. Myggen gör så att sömnen blir näst intill obefintlig. Jag fick förutom resväskan (som jag fick innan resan), ett presentkort på Style & Living. Igår shoppade jag mig några presenter från Jonas sida släkten. Såå trevligt så!

En liten hälsning från hotellet!

Melvin ville handla något eget som bara var från honom. Han vet vad hans mamma vill ha...

Ett jättefint armband som han sett i receptionen här på hotellet.

För övrigt har vi slappat. Solen har tyvärr gått i moln ofta men den utlovade åskan kom aldrig. Vi låg länge på stranden, min önskan! Jag köpte en hink och håv och gick på fiskjakt med Melvin. Efter ett tag kom Jonas och Oliver också. Några fiskar blev det inte. De var för snabba för oss. Men några slags kräftor i snäckor hittade vi.

[Bild]

[Bild]


Ikväll skippade vi matbuffén på hotellet (ingen större förlust) och gick ut och åt.

[Bild]


Hela kvällen har vi sedan strosat runt i Alcudia. Ätit glass, shoppat och njutit.

[Bild]


Tack än en gång för alla era grattishälsningar!

[Bild]

Kram från en nybliven 41 år ung tjej!

Ps. Bilder är svåra att ladda ner härifrån och en del misslyckas.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards