Sylvia

Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Sylvia - 2 juli 2014 08:12

Att blogga från bussen på morgonarna är tydligen min nya "grej"!

Godmorgon på er! En del av er har säkert påbörjat semestern nu. Skönt! Jag har nedräkning....
J och grabbarna Olsson har semester och sommarlov. Lägg på fotbolls-VM på det och ni förstår hur mina kvällar ser ut. Det är ju "bara" fyra veckor vart fjärde år, men fyra veckor av SOMMAREN!

Jaja! Eftersom jag trots allt är ok med att se en del av matcherna (ganska många) och förstår tjusningen med det hela, kan jag inte freaka ut helt! Det som är trist tycker jag är att ingen av dem visar minsta tacksamhet eller förståelse. Inte heller bryr de sig om mig mellan matcherna :(. Nä, då ska det lekas lite eller klippa gräset och laddas om inför nästa match. Blööörk!! Hoppas att TV4 sänder fyra veckors "Let's dance" med sändningar varje kväll i fleeera timmar till hösten!

Ett annat problem är ju att jag faktiskt arbetar och kanske vill lägga mig i tid utan vrålande fotbollsentusiaster precis utanför sovrumsdörren. Det tycks också vara väldigt svårt att förstå! Det är liksom tillräckligt svårt att somna nu när det är så ljust ute. Men jag har löst det...med ÖRONPROPPAR och ögonbindel!

Behövde spy av mig lite! Ber om ursäkt. Nu sitter jag som sagt på bussen påväg till jobb. Hoppas ingen nämner ordet VM idag....




Kram

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards