Sylvia

Alla inlägg den 1 juli 2014

Av Sylvia - 1 juli 2014 08:10

Igår kväll blev det försent att blogga även för mig! Jag hade nämligen mina goa IMSE-tjejer på besök. Åh vad jag behövde ha dem hos mig en kväll, få prata och skratta. Och vi kunde sitta ute hela kvällen!! Här var det ingen som ville gå in för att det blev lite kallt, utan fram med fler fleecefiltar bara!

Emma & Ingrid

Mimmi & Melker (2,5 mån)

IMSE är alltså Ingrid-Mimmi-Sylvia-Emma. Mina gamla arbetskamrater från juveltiden!

Denna kväll fick vi också njuta av Emmas lille Melker som var så här go och glad hela kvällen.

Pastasallad med babyspenat, grillad paprika, tomat, pepparsalami och paremsanflingor.

Med denna dressing gjord på gräddfil och pesto. Blandade ner den i pastasalladen precis före servering och strödde över massor med parmesan. Till detta åt vi grillad kyckling och surdegsbaguette med Philadelphiaost.

Jonas stod för grillningen!

Hoppas ni också hade en fin måndagskväll. Nu är det bara 4 dagar kvar sen har jag semester!

Kram

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards