Sylvia

Alla inlägg den 18 juni 2014

Av Sylvia - 18 juni 2014 23:55

Hej kära ni! Igår hade jag en härlig dag med mina kollegor. Vi har ju under senaste halvåret blivit av med två kollegor som nu har ersatts av två nya. Efter några månader som ensam tjej på kontoret så har jag nu alltså fått sällskap av två tjejer. Nu diskuteras det inte bara sport och försäljningsstatistik utan även hår, nagellack och heminredning. Härligt!

Tillbaka till vad som hände igår...
Vi visste ingenting om vad som var planerat utan det var en dag i stil med "go with the flow". Med båt och tåg hamnade vi i Rungdted kyst. En underbar och idyllisk småbåtshamn med restauranger längs med hamnen. Vi strosade lite, åt god lunch och drack gott mousserande vin. Vädret visade sig från sin allra bästa sida.


Efter detta härliga stopp fortsatte vi med tåg till Bakken. Där spenderade vi resten av eftermiddagen och kvällen. Jag gillar att åka karuseller och roligt hade vi. Vilken fin dag vi fick. Vi är ett riktigt gott gäng!

Behöver jag nämna att jag återigen trodde det var ett skämt när klockan ringde i morse? Alltså...jag behöver sömn!!



Efter jobb idag blev det ett besök hos frissan och lockarna fick lite ny spänst. Ikväll har jag ÄNTLIGEN fått köra hem min moppe. Efter många om och men! Det strulade såklart i måndags och den blev klar sent. Batteriet hann inte laddas tillräckligt för att orka från Berga och hem. Men idag funkade det.

Tjohoo...vad kul det var att köra. Jag har aldrig kört moppe tidigare, men det funkade bra. Min lilla Pärla! Jag tog mig från Berga till Örby för att se Olli spela match med 01:orna.

Ikväll har vi kollat resor, ätit svenska jordgubbar och sist men inte minst...tittat på fotbolls VM. Vi hade bestämt oss för en resa till Spanien med Nazar, men igår när Jonas skulle boka fanns det inga platser kvar. Suck! Vi letar vidare...

Kanske blir det tillbaka till underbara Mallis och Alcudia med Solresor?



Midsommar närmar sig med stormsteg...! Vad ska ni hitta på?

Nu kallar sängen...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards