Sylvia

Alla inlägg den 16 juni 2014

Av Sylvia - 16 juni 2014 18:51

Jaha..idag sitter jag på en parkering på Berga industriområde och bloggar. Här finns inte mycket annat att göra så varför inte liksom! Synd att här inte finns någon glasskiosk.


Superroad!! Dessutom med en svullen ovanläpp tack vare en megastor förkylningsblåsa på insidan (tur det iallafall) av läppen.

Kommer ni ihåg elmoppen som vi tog hem från mitt jobb för några veckor sedan? För att göra en lång historia kort, så laddade vi moppen första natten och kokte batterierna på samma gång! Därmed var den moppen okörbar. Nu har vi äntligen fått allt att klaffat med köp, transport och en verkstad. Så jag sitter alltså och väntar på killen som ska göra mig glad igen. Han som ska byta de kokta batterierna. Nu vet vi iallafall hur kokande siliconbatteri luktar, vår granne också!

Nä nu kommer meckarkillen... Hörs kanske senare igen!



Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards