Sylvia

Alla inlägg den 15 juni 2014

Av Sylvia - 15 juni 2014 08:27

Igår blev det ofrivilligt en dag för återhämtning för min del. Vi hade en en helt tom dag vilket är högst ovanligt för familjen Olsson. Jag hade tänkt uträtta några mindre ärenden och sen kanske bara göra något kul, vi i familjen. Men efter frukosten fick jag lägga mig igen. Kände mig helt matt i kroppen, fruktansvärd huvudvärk, ont i nacke, axlar och runt hjärtat!! Blev mer eller mindre sängliggande hela dagen...så jäkla trist! Tog bara små korta promenader med Chilla.

Det blev en dag för återhämtning helt enkelt. Lyssna på kroppen är det någon klok människa som sagt.


Idag spelar killarna fotboll igen. Oliver och Jonas är redan i Landskrona på Wormocupen och jag ska strax väcka Melvin för att sedan köra till Västergård för en sista seriematch. Jag har ätit frukost i sängen idag :)) Hur längesedan var inte det?? Mår lite bättre idag men är inte helt hundra.

Solen skiner och vinden verkar ha lagt sig. Jag hoppas att vi får tid över till ett litet trädgårdsprojekt som jag lyckats ro i hamn... Mer tänker jag inte avslöja just nu :))

Trevlig söndag!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards