Sylvia

Alla inlägg den 13 juni 2014

Av Sylvia - 13 juni 2014 22:18

Veckans bästa dag är här och den är lite mer efterlängtad än annars då jag är så vansinnigt trött!
Igår kväll blev det helt knasigt. Vi var så trötta jag och Jonas så vi drack kaffe för att orka hålla oss vakna. Det blev alldeles för mycket för min del så sen kunde jag inte somna förrän halv tolv! När klockan ringde imorse trodde jag återigen att det var ett skämt!

Melvin spelade match på Örby ikväll mot P10 och Fortuna vann med 4-1. Inget motstånd tycks kunna stoppa dessa 05:or! Inte nog med att de spelar så bra fotboll, de spelar också schysst fotboll. Detta trots att motståndarna brukar surna till och gärna spelar fult i slutet av matcherna. Alla hanterar inte att få stryk av ett år yngre killar.

Melvin tvåa från vänster.

På tal om fotboll så har väl ingen kunnat undgå att VM är igång? Så gissa om det ska tittas på fotboll till kretskorten osar bränt!!


Oliver tröstar mig trots allt med "Mamma, vi ska inte se ALLA matcherna". Men jag antar att det blir varje kväll så länge matcherna börjar i rimlig tid. Just nu ligger jag och Melvin och tittar på Spanien-Holland och han rabblar fotbollsspelarnas namn som vilken van sportkommentator som helst. Gissar att vi kan tacka Fifa och Xbox för det. Men, men jag ska inte bara vara negativ. Liiite kul kan jag också tycka att det är....i lagom dos.

Oj..nu nickade Van Persie in mål för Holland...!

Med ett öga på TV:n och det andra på iPaden kollar jag på resor till solen, igen! Det känns så himla konstigt att vi inte bokat någon resa denna sommar. Vi har liksom inte någonting alls planerat. Gillar inte det riktigt. Det gör mig rastlös. Hade man bara varit säker på att den svenska sommaren levererar.

Kollar på resor till Spanien igen. Denna gång Costa del Sol som har milslånga, vita sandstränder.

Idag köpte jag mig en ny bukett blommor med mig hem. Pionerna från Helsingör har nu gjort sitt efter nästan två veckor! Jag blev supernöjd med min bukett. Jag blandade vita rosor med rosa brudslöja i min klotvas. Måste rekommendera er att köpa en klotformad vas då snittblommorna står så fint i dem. Jag har köpt min på Hemtex, men de finns olika varianter lite varstans.


Jag önskar er en riktigt skön fredagkväll!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards