Sylvia

Alla inlägg den 3 juni 2014

Av Sylvia - 3 juni 2014 20:54

Min lille prins har varit hemma från skolan idag med. Han klagar över magont men vi kan inte riktigt komma fram till vad det beror på. Men så kan det ju vara med barn och så länge han inte har jätteont och får feber finns det ingen annat än att vänta ut det! Jonas var hemma fram till lunch sen var Melvin hemma själv och jag var redo att sticka hem om det behövdes. Nu ikväll är han som vanligt igen och har inte ont. Håller tummarna för att det håller sig så.

Dessa fina blommor hade han plockat till mig och Jonas när de hade varit ute med Chilla. Älskar min underbara Melvin, till solen och månen och tillbaka!

Mina pioner från Helsingør har börjat slå ut. Såå vackra de med!


Besökte Nille i Magnus Stenbocks gallerian i stan. De har så mycket fina saker till en billig peng. Idag hade de picknickfiltar med plastad baksida för bara 59kr. Perfekt då vår gamla har spruckit i hela plasten och imorgon är det picknickdags med Melvins klass. Såklart hittade jag lite annat som fick följa med i påsen hem!

Söta vaser/ljushållare, ljus och en vinpåse som man lägger i frysen några timmar före picknicken. Sen har man kallt rosévin under picknicken :)) Allt för 200 kr!!


Jag har börjat gilla fjärilar väldigt mycket. Eftersom jag lusläser alla inredningstips på nätet och i tidningar har jag säkert blivit påverkad därifrån. Just nu är det väldigt mycket natur och djur som gäller, särskilt då fjärilar.

Det är fint tycker jag!


Ha en riktigt fin och mysig kväll!

Kram

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards