Sylvia

Alla inlägg den 31 maj 2014

Av Sylvia - 31 maj 2014 23:34

Go' kväll på er! Här kommer ett sent inlägg.

Efter en väldigt intensiv arbetsveckavecka med upplösning igår då många nöjda lägenhet- och husköpare fick tillträde till sina nya bostäder är det helg. Även denna vecka har jag lyckats cykla ihop 4,8 mil. Nöjd!

Idag har jag unnat mig en tjejdag med Jenny i Helsingør. Vi strosade ut och in i alla butiker vi önskade. Åt en god lunch på ett mysigt ställe och köpte vackra blommor på torget. Fler sådana utflykter önskar jag mig.


Jag och Oliver körde till lasarettet och hälsade på mamma och pappa som håller henne sällskap om dagarna. Det värmde mitt hjärta att se hur glada de blev över att Oliver kom med. Mamma blir sakta bättre.

Vi kom hem vid halv sju. Hungriga och ingen aning om vad vi skulle fixa för middag. Det finns många fördelar med Rydebäck. En av dem är Fortuna by The Sea, 500 meter från vårt hus. Vi fick en underbar, vindstilla försommarkväll med god mat och ett spegelblankt Öresund. Barnen träffade några klasskamrater och lekte på stranden med solnedgången som bakgrund. Hoppas jag alltid får bo nära stranden och havet.

Oliver var "tvungen" att testa hur blöt han blev genom att springa igenom strandduschen!!!

Go'nattkram till er från mig!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards