Sylvia

Alla inlägg den 25 april 2014

Av Sylvia - 25 april 2014 22:06

Kort vecka denna veckan och fredagen är redan här. Våren är underbar och detta året blir det många röda vardagar och därmed korta veckor.


Melvin ska sova hos Jacob inatt och har ätit middag på stranden ikväll med dem. Härligt! Tack för bilden Sussi...


Oliver har varit på kalas på Rya och jag och Jonas passade på att köpa presenter till Melvin på Väla. Vi fick tag i allt vi tänkt oss och vi är klara med allt en hel vecka före hans födelsedag!!


Han kommer att få jättefina presenter från hela tjocka släkten!

EU-pallarna stod på garageuppfarten idag när jag kom hem. Tusentack Sylle för detta. Hjul är inköpta på Ikea och vi får se i helgen om jag kan fixa till mina bord. Spännande!

Go fredag på er!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards