Sylvia

Alla inlägg den 13 april 2014

Av Sylvia - 13 april 2014 20:24

Söndagen började med fotbollscup i Häljarp. Jonas och Oliver stack vid halv nio. Då sov Melvin fortfarande gott. Väckte honom strax efter för att han skulle träna på KG. Men så blev det inte då han vaknade med krupp. Vi tog det lugnt istället. Chilla visade vägen...


Melvin piggnade till och kruppen lättade. Så när han stack till Linus körde jag och Chilla till Häljarp. Kom dit lagom till när himlen öppnade sig och värsta slagregnet öste ner! Men efter regn kommer sol och vice versa och så blev resten av eftermiddagen. Snacka om vindpinade och dyblöta killar och tränare. Vi föräldrar kunde söka skydd när regnskurarna kom.

Fina, fina Oliver med fokus i blicken.

Duktiga killar med riktigt bra fotbollsspel fick vi se i alla fem matcher. Det var jämna matcher och resultatet för våra Fortunakillarna blev en 3:e plats i B-slutspel.


Just nu ligger vi i soffan och kämpar för att hålla oss vakna. Oliver är helt slut, fullt förståeligt.

Hoppas ni haft en skön och fin söndag och kunnat ta vara på solchanserna.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards