Sylvia

Alla inlägg den 12 april 2014

Av Sylvia - 12 april 2014 22:55

Vaknade upp till en solig lördag utan något inplanerat. Oliver tränade 9-10:30 och Melvin stannade kvar hos Melker och Doris på hennes kalas. Jag fick en sådan lust att åka till Helsingør. Strosa runt på stan, äta pølse och köpa blommor på torget. Jonas och Oliver tyckte om mitt förslag och till Helsingør åkte vi. Lämnade Chilla hos mina föräldrar.

Skulle kunna köpa en hel spann med blommor med mig hem! Ljuvliga färger.


En hel del butiker med saker som jag tycker om...


Fika och glass hann vi med innan vi tog båten hem. Hämtade Chilla och lämnade en bunt tulpaner och ett jättetoblerone som lite lördagsgott till mamma och pappa.


Hittade ett fat på fot, lagom rostigt och på rea. Perfekt!


Pysslade lite när vi kom hem. Påskpyntet kom ner från vinden och påskriset fick sin plats. Fatet passade bra som fågelnäste!


Blev klar lagom till vi fick ett sms med en inbjudan till fika hos familjen Lilja Johannesson som hade tårta över. Det tackade vi inte nej till. Så istället för middag blev det tårta! Lite busig får man vara, eller hur? En mysig kväll och Melvin fick vi med oss hem på köpet!

Nu tror jag att sängen kallar...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards