Sylvia

Alla inlägg den 11 april 2014

Av Sylvia - 11 april 2014 21:08

Fredag, fredag, fredag!! Japp den är här, veckans bästa dag.


Killarna har ju varit lediga idag och farmor och farfar har varit här. Jag kom hem till kaffe och hembakad sockerkaka. Nystrukna barnkläder i prydliga högar på sängen och en dammad nedanvåning. Underbart! Tusen, tusen tack.

Har fått min prenumerationsgåva från tidningen Sköna Hem. En necessär från Ceannis. Och kan ni tänka er, den var rosa!


Jag gillar inredning som ni vet, tycker det är ganska kul med kläder och jag älskar accessoarer! Har ju jobbat med smycken i sex år bland annat. Så smycken är en grej jag aldrig får nog av. Det behöver absolut inte vara dyra smycken. Scarfsar är en annan rolig sak. För att inte tala om väskor, plånböcker och necessärer! Det roliga med accessoarer är att de kan förändra en gammal outfit i det oändliga.


Ikväll är det Let's Dance och onepiece i Olivers soffa som gäller. Melvin hängde med Melker hem och sover där. Oliver och Jonas kollar TV där nere.

Ha en underbar fredagskväll!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards