Sylvia

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Sylvia - 12 mars 2014 20:02

Melvin och hans nya cykel:

Vi cyklade ner till KG (konstgräsplanen) och där stannade Melvin och Jonas och kickade lite boll. Jag och Chilla tog en promenad.

Nu sitter vi i soffan och slappar!

Av Sylvia - 12 mars 2014 17:32

Hela min köksö blommar! På min utflykt till Höganäs i lördags hittade jag en nätkorg som jag tänkte ställa krukor med vårlökar i. Igår köpte jag därför några olika vårlökar med mig hem. Imorse hade de redan börjat slå ut. Lilla Bogaget rear ut allt till halva priser (tips om ni vill shoppa) och jag sprang en snabb runda inom igår. Det blev bara några små saker som kunde komma till användning i nätkorgen.

De små plastäggen och ett lite större i keramik (till höger) kommer ifrån Lilla Bohaget. Det gör även ljuslyktan inköpt i somras. Krukorna är från Plantagen. De små äggen i krukorna är faktiskt små ljuspins som jag ska dekorera blockljus med till påsk.

Underbara vårlökar!

Och...så har påsklovslappen från fritids kommit. Fixa och trixa igen!

Jag och Melvin har gjort läxorna klara och sitter just nu och väntar på att Jonas ska komma hem. Melvin vill såklart ut och cykla på sin nya cykel och vill absolut att Jonas ska vara med. Jag funderar på om jag ska cykla med Chilla i koppel...hon kan behöva tröttas ut :)

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards