Sylvia

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Sylvia - 10 mars 2014 17:56

Det är måndag mina vänner och arbetsveckan rullar på igen. Vårkänslan är kvar och solen värmer. Gick en sväng i Norra Hamnen med Chilla på lunchen. Så fint det är där. Folk satt ute och drack kaffe, härligt!


Oliver tränar idag på KG men han tar sig själv både dit och hem. Melvin är hos bästa kompisen Melker och äter kvällsmat där. Helt otippat fick jag en stund för mig själv. Älskar när den där vardagslyxen infinner sig. Jag tog en lång promenad med Chilla längs Fortuna strand. Vi gick ut på bryggan som återigen blivit lagad efter andra stormens härjningar. Älskar frihetskänslan jag får av strand och vatten. Chilla känner också av den tydligen för hon blev helt vild av att få springa i sanden. Att gå ut på bryggan tycker hon dock är lite läskigt!


Sitter nu i soffan med en cappuccino och lyssnar på tvättmaskinens centrifugerande. Snart dags att ta tag i vardagssysslorna igen. Bläddrar i senaste numret av Villaliv och till min förtjusning handlar en artikel om uterum. Nu får jag till och med mina tankar bekräftade här, helt fantastiskt! Jag är nämligen helt övertygad om att en tillbyggnad av ett året-runt-uterum höjer värdet på vårt hus. Så förutom att det skulle ge oss mer yta och fantastiska mysstunder så kommer vi inte att förlora pengar på det, tvärtom! Men jag är ju gift med en bankman så ingenting som handlar om utgifter förhandlas fram över en natt. Det är en lång process, men jag är som tur är, född envis!

[Bild]


Ha en fin måndagkväll!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards