Sylvia

Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Sylvia - 28 februari 2014 20:24

Jag slutar aldrig förundras över hur snabbt veckorna går. Det är både skönt och ledsamt att tiden går så snabbt!


Voluspa ljusen kom idag. Det tog lite emot att sätta fyr på veken, man vill liksom spara på dyrgriparna. Det ena har jag iallafall fjuttat på och det luktar ljuvligt!

Lite vanliga ljus och servetter från Nille med vårfärger.


Ikväll är det premiär....


Har lämnat Chillagumman till mina föräldrar eftersom vi har en fotbollshelg framför oss med cup i Svalöv hela dagen imorgon och match i Ängelholm på söndag. Har inte varit utan henne på länge nu och ändå saknade jag henne redan efter en timme!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards