Sylvia

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Sylvia - 10 februari 2014 22:01

Det är en halvkrasslig familjen Olsson här ikväll. Jag känner mig frusen, trött och har ont i hals och öra. Jonas är trött och sliten. Oliver lider förmodligen av en lätt hjärnskakning efter att ha täckt ett hårt skott med bakhuvudet under matchen i lördags. Oliver har haft huvudvärk, yrsel och illamående sedan matchen. Idag fick han gå hem från skolan. Han har ju tyvärr drabbats tidigare av lätta hjärnskakningar och därför vet vi att det inte finns mycket att göra. Vila och låta det gå över av sig själv. Men eftersom han är väldigt trött och mår dåligt hela tiden fick vi en tid hos doktorn imorgon. Mest för säkerhetsskull. Melvin mår bra iallafall!!

Melvins fiskyngel mår också bra! Det växer och frodas och snart hoppas vi att vi kan släppa ut det ur yngelkaret. Mamma Molly är väldigt rund om magen igen. Denna gången är vi mer förberedda och jag har isolerat henne från de andra. Det hade ju varit kul om vi lyckats få fler överlevande yngel.



Ikväll bjuder jag på min och Jonas favoritbild på våra guldklimpar. Har säkert visat den tidigare men jag gör det igen. Jag älskar denna bilden och blir alldeles varm i hjärtat när jag tittar på den.


Kram

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards