Sylvia

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Sylvia - 6 februari 2014 22:08

Idag har det inte känts som fredag utan som den torsdag det faktiskt är!
En lång sådan....

Lämnade barn på skolan, Chilla hos mina föräldrar och rusade till jobb för att komma före revisorerna. Vår bokföringstjej hade hunnit före mig och kaffedoften mötte mig så fort jag steg innanför dörren.

Efter jobb gjorde jag vid mina naglar på ett nytt ställe, ett stenkast från kontoret. Där jag gick tidigare (på söder) där säger de att de gör schellacknaglar fast det är akryl! Mina egna naglar blev tyvärr fördärvade av denna omilda behandling. Nu har jag fått tippar med gelé tills mina egna växt ut igen. Skönt med fräscha naglar. Det känns kvinnligt!


Tjejen som gjorde dessa är nyutbildad och gjorde allt enligt konstens regler. Det tog tid eftersom hon inte hållt på så länge men efter 3 timmar var naglarna fina igen. En klar fördel var att hon förklarade steg för steg vad hon gjorde. Nöjd!

Jag är så extremt torr om händerna. Jag brukar bli det om vintern och jag avskyr den känslan. Jag har använt halvdåliga handkrämer som bara känns bra i två minuter. Så idag, äntligen, gick jag till Body shop och köpte den bästa handkrämen som finns. Lite dyrare men dryg. Luktar inte jättegott men den gör underverk!


Fredag imorgon min vänner! Hoppas ni har en skön torsdagkväll. Jonas är hemma ikväll efter 17 timmars arbetsdag igår och 12 timmar idag!!

Kram till er!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards