Sylvia

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Sylvia - 5 februari 2014 19:08

Idag har det känts som torsdag hela dagen och givetvis vill jag ju då ha det till att det är fredag imorgon! Något störigt faktiskt.

Hämtade killarna efter jobb och körde till deras frisörska på Råå. Hon klipper nog mest äldre damer och herrar och uppskattar när Oliver och Melvin kommer. Idag hann jag inte köra hem med Chilla först så hon hängde med. Även in hos frissan eftersom vi var de enda kunderna just då. Chilla är ju av en väldigt behändig storlek och gör inte mycket väsen av sig så det funkade jättebra. Killarna blev skitsnygga och nöjda.

Jonas kör en (minimum)12-timmars arbetsdag igen. Jag och grabbarna grus kör en "mys- och äta-i-soffankväll" med pannkakor på tallrikarna. Pannkakorna är gjorda på dinkelmjöl och många ägg så jag åt också. Är det gott eller....JA!!


Fick värsta vårsolen i ögonen idag när jag körde hem från jobb. Underbart! Rasslade fram ett par gamla solglasögon i bildörrens fack och se hur snyggt det blev....eh....!

Alltså, jag har andra! Får kanske lägga ut dem i bilen igen.

Tulpaner, fantastiska, vackra tulpaner. Köpte mig en bukett med mig hem. Vår i huset!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards