Sylvia

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Sylvia - 3 februari 2014 23:22

Så blev det ikväll, flitens penna rådde här på Vässarögatan. Till och med så flitigt att kvällens fotbollsträning helt glömdes bort! Njae...felet var omedvetet mitt.

Efter jobb såg jag min chans att köra till Landskrona och en butik som jag saknat sedan jag slutade arbeta i staden. Melvin var hos Melker och Oliver var hemma så jag körde bara inom här hemma och lämnade in Chilla till Oliver. Jag hade inte en tanke på fotbollen. Hade dessutom ett tillgodokvitto i denna butik som frestat mig i ett halvår nu. Förblindad av köplust alltså!

I lokalen där 3etage låg i Landskrona, mitt på Järnvägsgatan ligger nu en klädesbutik. Den gör sig mycket bättre i de gigantiska skyltfönsterna än vad vi gjorde. Snett mitt emot ligger då Landskronas bästa klädesbutik, Olofsson, och dit gick jag med raska kliv. Rean pågick fortfarande till min stora förtjusning. En Hunky Dory blus med 70% rea och en Object kofta med fransar till ordinarie pris blev mitt inköp för dagen. Helnöjd!


Som sagt har det lästs läxor ikväll. Jag och Melvin satte ihop en mindmap till en redovisning han ska göra på fredag. Oliver och Jonas fixade matteläxa. Därefter stack Jonas tillbaka till banken och jag och killarna blev ensamma igen. Tröttsamt! Önskar jag hade vunnit en massa pengar så att vi kunde resa låååångt bort från alla krav och förpliktelser och bara vara! Och.....HUR många med mig önskar sig inte det då?

Nu ska iallafall jag sova och hoppas på att Jonas inte jobbar hela natten.

Godnatt!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards