Sylvia

Alla inlägg den 26 september 2013

Av Sylvia - 26 september 2013 20:05

Tänk att det redan är torsdagkväll! Skönt men samtidigt går tiden sjukt snabbt. För snabbt för mig...

Här hemma är det kaos på ovanvåningen. Vilken tur att vi har en nedanvåning! Både Melvins och Olivers rum ska bli vita och idag kom Werne och grundmålade. Hela allrummet fungerar som förvaringsplats för tillfället.


Det ska vara klart imorgon, allt utom Melvins fondtapet som krånglar lite. Dessutom ska vi till Ikea och köpa en ny säng i helgen.


Ja...så närmar det sig Rom med stormsteg och jag längtar samtidigt som jag känner mig lite smått stressad. Bara ovanvåningen blir hyfsat klar i helgen så får jag tänka ut packning till Rom på måndag och tisdag. Förmodligen är vädret ganska varmt så man kan packa ner sommarkläder.

Olivers kompis tog ett jättefint foto på honom idag...min fina stora kille!



En annan fin kille som jag inte träffar lika ofta känns det som....


Nu har jag honom på bild i en tidning där jag kan kolla in honom istället ;)

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards