Sylvia

Alla inlägg den 21 september 2013

Av Sylvia - 21 september 2013 21:54

Hela dagen har känts mysig idag. Med undantag för 40 hemska minuter då Olivers lag mötte Häljarp på bortaplan.

Jonas körde M&M (Melker sovit hos oss) till sin fotbollsträning. Därefter körde vi andra till Häljarp med Oliver för samling kl 11:15. Det var ett gäng nervösa killar som skulle möta serieledarna Häljarp. Häljarp har fullständigt krossat sina tidigare motståndare (med ett snitt på 11 mål per match). Men våra killar gav dem något att bita i. Fortuna ledde efter första halvlek med 1-0. Motståndarna spelade inte speciellt sjysst, kanske var de inte beredda på motstånd eller så var det inte så konstigt när man hörde en del av deras föräldrar stå och skrika "spela aggressivt". Matchen slutade 2-2 efter att Häljarp gjort ett självmål och våra killar missat en straff. Efter denna jobbiga och nervkittlande (för oss åskådare) match funderar jag på att porta mig själv från Olivers matcher. Jag blir helt skogstokig och har helt enkelt svårt att vara tyst! ...och jag som inte ens är så fotbollsintresserad...eller är jag det?!


Efter matchen fikade vi hos Jonas moster och morbror som bor i Häljarp. Mysigt! Jag älskar deras uterum.


Hemma i Rydebäck igen tog Jonas bussen till stan för att träffa några "fotbollsnördar" bl a min bror och pappa på O'learys. Melvin har sovis hos Linus och jag och Oliver fick en myskväll. Den började med en promenad med Chilla och fortsatte med pizza och film.


Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards