Sylvia

Alla inlägg den 15 september 2013

Av Sylvia - 15 september 2013 23:04

Vill man få nya krafter och ny energi så ska man omge sig med goda människor. Och det är precis vad vi gjort idag.

Det började med förmiddagsfika hos mina föräldrar. Massor med olika bullar och gott pålägg. Mamma fyller 66 år imorgon och därför firade vi henne idag.



Chilla stannade kvar hos mamma och pappa medan vi fortsatte till grillträff med Fortuna P02 hemma hos familjen Butt. Trots regn från och till hela dagen, var det uppehåll under själva grillningen. Ett glatt gäng på 30-35 personer, föräldrar, laget och syskon. Alla bidrog med lite mat och det blev en god buffé med olika pastasallader, kött, kycklingspett, potatissallad m m. Riktigt trevligt och lättsamt. Alla killarna hade kul och det var svårt att avsluta tillställningen. Varken Oliver eller Melvin ville hem! Men timmarna for iväg och tyvärr är helgen slut.


Ny vecka och nya tag! Jag hoppas på en lugnare sådan och vi ska försöka få lite struktur på alla aktiviteter, läxläsning och kompislek. Vi har också lovat varandra mindre gruff och onödiga dumma ord som sårar.

Kram på er alla!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards