Sylvia

Alla inlägg den 12 september 2013

Av Sylvia - 12 september 2013 20:34

Om det är fler som behöver stretcha nacken så kommer hör en bra övning...

Av Sylvia - 12 september 2013 20:25

Detta är ett öppet brev till min kära hårfrisörska:

Jag har nu gjort en dum sak! Trots att du sa att jag inte skulle färga mitt hår själv så har jag nu gjort det. Det fanns en risk att det kunde bli grönt sa du...! Det blev det tack och lov inte. Men i vårt badrumsljus tycker jag att det ser lite orange ut....! Hm...jag är hopplös, jag vet. Jag tyckte det var så sommarblekt och trist och när jag får något för mig så är jag svår att stoppa. Vågar jag mig på att färga det ljusare igen? Eller fördärvar jag mitt hår då? Slingor kanske...innan Rom? Tja...den som lever får se! Förlåt Cecilia för att jag är en sådan olydig kund.

Min förkylning vill inte ge med sig. Vaknade med dunderhuvudvärk som har plågat mig hela dagen. Spänningar i nacken igen är en del av förklaringen också. Trött, trött, trött! Lite trist att känna sig trött och sliten när hösten precis börjat. Trots en hel lång sommar har jag och Jonas inte haft någon egentid, inte möjlighet att göra något som bara vi tycker om. Det är sådan tur att vi ska få fem underbara dagar i Rom. Tjugo dagar kvar...

Måste bara ta med denna häftiga bild som jag tog med mobilen igår när jag gick min eftermiddagspromenad med Chilla. Via instagram och Lo-Fi så blev bilden riktigt häftig.

[Bild]

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards