Sylvia

Alla inlägg den 8 september 2013

Av Sylvia - 8 september 2013 08:25

Igår firade vi Olivers födelsedag med släkten. Smörgåstårta de Lux från Ica Maxi till oss vuxna och kebab till barnen (Olivers önskan). Till kaffet hade Oliver beställt prinsesstårta, även den från Ica Maxi. Kalaset gick bra trots att jag som aldrig brukar få feber hade det. Kände mig allt annat än bra! Stort tack Iprenmannen...

Tidigare på dagen spelade Melvin sista sammandraget på Västergård och var med och visade Helsingborg att Fortuna P05 är ett gäng killar som gillar att spela fotboll och vinner de flesta matcherna. Oliver spelade seriematch samtidigt borta mot Eskilsminne och förlorade sin match med 2-4. Tyvärr missade jag allt eftersom jag låg hemma och försökte kurera mig till kalaset.

Idag är det seriematch för Melvins 7-mannalag hemma på KG. Vill så gärna se den matchen men vi får se. Känner mig tyvärr inte bättre idag.


Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards