Sylvia

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Sylvia - 19 augusti 2013 22:38

Idag för 13 år sedan gifte vi oss i Bårslövs kyrka! Jag var bara tvungen att rota fram vårt bröllopsalbum. Lite kul att titta i själv, men även att visa för barnen. Oj vad unga vi såg ut. Trådsmal var jag också efter att ha bott själv i vårt nyinköpta hus på 180 kvm i Bårslöv i fem långa veckor (mörkrädd och aldrig bott i hus tidigare) när J var på stipendieresa i USA och Canada. Fem kilo på lika många veckor och sömmerska fick justera brudklänningen som skulle vara klar några veckor senare. Bra bantningskur!

Idag, 13 år senare och X antal kilo tyngre har vi firat vår dag med en snabblunch på Fahlmans uteservering. Ikväll fikade vi med barnen och jag beundrade rosorna J kom hem med. Påminde mig om min brudbukett. Den bestod av just rosor i lila, rosa, champagne och orange.

"Två själar, en stig, evig kärlek"




Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards