Sylvia

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Sylvia - 18 augusti 2013 22:46

Med utsikt över Glumslövs backar grillade vi hos familjen Hansson i lördags. En mysig kväll i en oslagbar miljö. Jag bara ryser behagligt av tanken på att få inreda denna fina gård i shabby chic stil. Vilken dröm!

Förutom att umgås med vänner i lördags, så var det fotbollsträning för Melvin och sedan match för Oliver. P02 mötte Hbg östra och vann med 4-2 (Oliver gjorde ett av målen).



Idag var det Melvins tur att spela match. Det blev samma siffror i den matchen men tyvärr omvänt, dvs förlust för våra killar. Men de spelar helt fantastisk bra med tanke på att de möter ett år äldre killar.

Melvin hängde sedan på Albin hem, Chilla lämnades till sin stora glädje av hos mina föräldrar, medan jag och J och Oliver fortsatte till Väla. Olivers önskan! Lite nya kläder till skolstarten behövdes.

För övrigt har jag fortsatt mitt projekt som jag startade i fredags. Inredningsfix och lite städning samtidigt gör städningen mycket trevligare. Village på Väla har tydligen gått i konkurs och hade 50% på allt, dock inte mycket kvar. Vi hittade iallafall fina kuddfodral från Serholt till vår soffa. Vill egentligen ha en ny soffa då de två 2-sitts vi har är så tråkiga efter 11 år. För att inte tala om vår säng...!

Nu väntar en ny vecka med skolstart imorgon. Killarna är klara med sitt 10 veckor långa sommarlov och verkar nöjda med det. Back to school!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards