Sylvia

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Sylvia - 14 augusti 2013 06:56

Ligger i sängen och lyssnar på åskan och ösregnet och kan inte somna om. Som tur är sover barnen än och Chilla och Wilma likaså. Hm...hur gör man om Chilla vaknar och måste kissa nu?

Igår kändes det som om hösten ville göra sig påmind. Speciellt igår kväll då jag gick min runda med Chilla. Det stormade och var kallt och ruggigt. Vi har ju halva augusti kvar så än är sommaren inte slut hoppas jag.

Var så himla trött igår kväll. Kanske för att man inte är van vid att jobba och använda hjärnan. Det var dessutom valpkurs och en intensiv timme med många nya instruktioner.
Chilla är duktig och som sagt. Det hänger på mig hur mycket tid jag hinner lägga på träning. Hon gör allt för en korvbit!

Jonas och jag har letat hotell inför vår Romresa. Vi vill bo centralt och fint men inte bli ruinerade. Nu har vi hittat ett ganska "galet" hotell som verkar fylla våra önskemål. Det andas historia....! Det känns oerhört bra att ha denna resa inbokad i höst. Något att längta till.

Nähä...om man skulle ta och stiga upp? Åskan och regnet har avtagit. En ny arbetsdag väntar. Fritids har stängt idag så farfar kommer och passar killarna (inkl Melker som sovit över). Hoppas ni alla får en bra onsdag!

Kram

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards