Sylvia

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Sylvia - 12 augusti 2013 22:44

Ja, jag kom upp ur sängen tillsist imorse! Men det var tungt och jobbigt. Älskar att få ligga och dra mig på morgonen. Men nu är det slut med det.

Var lite orolig för hur det skulle se ut på mitt skrivbord på jobb efter fyra veckors semester, men det visade sig vara under kontroll. En hel del att ta tag i såklart, boka tillträden för resten av augusti och september, betala ut handpenningar och fakturor, lite sortering av papper och så men det kändes helt ok. Jag ska nog vara ikapp ganska snabbt. Detta tack vare mina fina kollegor och chef. Kul att vara tillbaka! Kändes dessutom väldigt bra att börja dagen med morgonmöte på Hotell Viking och deras frukostbuffé.

Har köpt ny almanacka (2013/2014) på lunchen idag. Insåg igår att det var hög tid när jag satt och kollade igenom killarnas spelschema framöver. Jisses vad denna familj kommer att leva, andas och spela fotboll i höst. Varje helg, gärna samtidigt och på olika ställen!! Så är det att vara fotbollsförälder antar jag.

Hoppas ni alla som också börjat jobba idag fått en bra start! Kram till er alla.

Av Sylvia - 12 augusti 2013 06:54

Fattar inte hur jag ska komma ur sängen! Jag är ingen morgonmänniska! Fyra veckors semester är slut och det känns lite vemodigt. Minst sagt! Men jag ska inte klaga, vi har haft en fin sommar. Vi har varit i Smögen på Kalles kaviarcup, cyklat på Ven, haft en skön och avkopplande vecka i Spanien, busat på Tosselilla och haft fina dagar hemma i trädgården. Liseberg väntar dessutom!

Igår var vi i Köpenhamn med Melvins fotbollslag. Melvin hade längtat så efter denna dag. Efter att ha låtit honom ta en paus från fotbollen i sommar är han nu riktigt spelsugen igen. Vi kände oss dock lite tveksamma till att låta honom spela med tanke på förkylningen och febern i fredags, men det gick bra. Klockan åtta körde vi hemifrån och vid fyra på eftermiddagen var vi hemma igen.

Och nu måste jag gå upp.....

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards