Sylvia

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Sylvia - 6 augusti 2013 22:55

Är riktigt seg om dagarna och värmen gör ju inte en piggare! Borde säkert, storhandla, rensa garderoberna, tvätta golven och putsa fönsterna, men jag gör ingenting. Jo...fixar frukost, lunch, fika och handlar det nödvändigaste. Plockar fram badbyxor och handdukar, hänger upp blöta badbyxor och handdukar, tvättar badbyxor och handdukar. Men det gör inte så mycket...jag njuter av mina sista lediga dagar.

Idag kom våra nya sängkläder som jag beställt. Jag tvättade dem och lät dem torka ute. Finns det något som luktar godare än det?

Lilla Chilla växer så det knakar och är idag 4,5 månad gammal. Ikväll var vi på vår andra lektion och det gick bra. Inte helt enkelt det här med att lära en hund en massa saker men det får ta tid, det kommer att ta tid! Hon så fin min lilla gumma.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards