Sylvia

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Sylvia - 16 juli 2013 14:46

Sitter här i trädgården nyklippt och chillar med Chilla. Killarna har åkt till Lund och det nya äventyrsbadet. Jag valde att stanna hemma så Oliver kunde ta med sig två kompisar. Ett löfte vi gav honom när han skadade sin tå i vintras och inte kunde följa med på skolresa dit.

Har börjat se över mina och killarnas kläder inför Spanienresan. Vad som behöver tvättas och strykas osv. Vilka solkrämer vi har och inte har. Taxfreekatalogen har jag bläddrat i fram och tillbaka och kommit fram till att jag inget ska ha. Shoppar hellre i Spanien om jag ser något kul. Det ska bli riktig kul och avkopplande. Allinclusive är Guds gåva till sönderstressade barnfamiljer. Är dock fullt medveten om att det inte är alla förunnat och är tacksam för att vi har möjligheten. En vecka utan att behöva tänka på frukost, lunch och middag och allt däremellan, det är bara att infinna sig till bords på utsatta tider. Lyx!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards