Sylvia

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Sylvia - 15 juli 2013 22:38

Första dagen på semestern och den har varit väldigt halvdan!

Jag hade lite önskemål om att besöka lite tjejiga ställen idag och fick muta med killarna. Tyvärr blev det pannkaka av det hela. Vi körde till "systrarna betong" i Ödåkra som visade sig vara, typ hemma hos dem, så jag ville inte ringa på. Vi fortsatte till Dalhems gården där det skulle finnas inredning inomhus och utomhus OCH "mutan" i form av våfflor till barnen. Där var det stängt!! Vi körde hem....och gjorde ingenting.

Ikväll blev det killaktivitet på Olympia, HIF-Öster. Jag var med eftersom det trots allt är kul att se HIF live. Matchen började lite vingligt men sen blev det målfest med 3-0 till HIF. Kul! Chilla var hos mormor och morfar under tiden och det funkar så bra. Undrar om jag ens kommer få tillbaka Chilla efter spanienveckan!



Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards