Sylvia

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Sylvia - 9 juli 2013 22:25

Vilken kväll vi fick! Min och Chilla's kvällspromenad blev längre än tänkt. Vi drogs mot alla skratt från badande människor och Fortunas fina brygga. Till och med jag fick en nanosekunds känsla av att hoppa i vattnet! När vi kom hem igen hade femtio minuter passerat...

Av Sylvia - 9 juli 2013 16:39

Killarna stack till Röstånga igår för några grabbdagar i stugan. De badar, spelar minigolf och skjuter prick med luftpistol. Jag jobbar och hänger med Wilma och Chilla. Det är så skönt och jag njuter i fulla drag. Igår kväll gick jag och Chilla en runda längs Fortuna och det är så vackert.

Nu ska jag sola och ta det lugnt i trädgården. Lite lyxkaffe och jordgubbar blir det för min del. Ikväll tror jag att jag inviger Chilla's cykelkorg som jag fick i present. Jag har också hämtat mitt Jelly Bean tårtfat som jag snart ska packa upp. Förutom att man kan ha det som tårt- och kakfat fick jag ett tips i butiken om att ha det som ljusfat med glaskupa på. Måste testa hur det ser ut eftersom jag faktiskt har en glaskupa sedan innan som jag tror kan passa. För mina presentpengar har jag köpt en parfym från Chloé. Kanske blir det en fin blus också som jag spanat in.

Ha en skön tisdag mina vänner!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards