Sylvia

Alla inlägg den 21 juni 2013

Av Sylvia - 21 juni 2013 07:25

Ligger här i sängen med huvudvärk och vill bara sova. Hundägare! Chilla väckte mig 06:45 och ville ut. Efter det leker hon alltid en stund innan hon somnar om. Vilket hon verkar ha gjort nu. Nu ska bara jag försöka göra detsamma!

Sofias 18-årsdag igår med fest för släkt och vänner, var en trevlig tillställning. Alltid lika trevligt att ses.
Blev ännu mer sugen på att själv ha fest när jag nollar. Det är HÖG tid att bestämma sig, jag vet! Jag fyller om 16 dagar och jag har inte någon koll på någonting. Men å andra sidan, blir det fest, blir det när semestrarna är över för folk.

Idag är det midsommarafton och väderprognosen är allt annat än positiv. Det är t o m utfärdat en klass 1 varning för kraftig åska med regn! Känns sådär.....

Nu ska jag göra ett försök att somna om. Vi hörs säkert senare idag igen!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards