Sylvia

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Sylvia - 19 juni 2013 23:21

Vi fick en underbar sommarkväll igår nere vid Fria bad. Äventyrsgolfbanan är verkligen fin även om mitt resultat inte var bland de bästa. Maten på Sillen & Makrillen höll däremot toppkvalitet. God dricka och trevligt sällskap.

Något trött idag men ändå ok. Oliver har varit på minigolfkalas ikväll och har nu sovis med Liam. Melvin har bokat ytterligare en natt på "Hotell Lilja" där poolhäng inkluderas.

Chilla har åkt på en dusch ikväll efter att återigen försökt gräva ner sig i mitt sandfat. Denna gången såg hon till att bli riktigt våt i pälsen så att sanden fastnade bättre! Så fluffig och fin hon blev efteråt, hon är en riktig liten nallebjörn.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards