Sylvia

Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Sylvia - 16 juni 2013 18:05

Vaknade till orörd dag som gav utrymme för spontanitet. Älskar det! Killarna har fått nya kickar och är nu helt inne på att trixa med dem. Jag kom att tänka på skateparken i Höganös (trevligt nära outleten). Vi fick med oss familjen Thorsson på vår utflykt. Otur med vädret hade vi minst sagt men killarna älskade skateparken. När regnet kom som värst begav vi oss till Lager 157 där vi shoppade lite till en billig peng. Några t-shirts till barnen, en sommarklänning och ett par chinos till mig (allt till ett pris av 400kr, ord.pris 1900kr). Det blev lunch på en kinarestaurang där vi först satt ute men fick rusa in pga ytterligare en störtskur. Vi tog en vända tillbaka till rampen när det klarnade upp, men den blev kortvarig då himlen öppnade sig på nytt. Väl tillbaka i Rydebäck avrundades utflykten med fika hos Thorsson's. Hur mysig dag som helst trots regnet! Chilla hänger på och gillar aktion. I Höganäs fick hon hälsa på sin första stooora hund. Hon gav sig nämligen inte utan att få hälsa. På outleten satt hon i bilen med killarna och på restaurangen sov hon gott i sin väska, först på uteserveringen och sen i bilen så vi kunde ha koll från restaurangfönstret. Allting går!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards