Sylvia

Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Sylvia - 15 juni 2013 23:40

Födelsedags- och inflyttningskalaset hos lillebror är slut. Vilken mysig lya han har fått. Super fräscht och snyggt inrett. Grattis Lalle!



Lilla Chilla var med och det gick så bra. Min fina lilla tjej! Hon sa ifrån när det var dags att gå ut och kissa och vi hittade perfekta gröna ytor att springa på. Tur att vi hann ut mellan åska och vrålregnet som kvällen bjöd på.

Av Sylvia - 15 juni 2013 12:17

Om Helsingborg är sundets pärla, är Rydebäck sundets diamant. Här är så vackert och lugnt. Min och Chilla's förmiddagstur till Fortuna strand var helt underbar. Älskar höra bruset från vågorna bara jag går utanför vår trädgård. Än är stranden ganska tom men på strandkrogen var dagens lunchförberedelser full igång.

Killarna har haft sovmorgon, Melvin sov till nästan halv elva! De slappar, J tränar och jag har solat en stund. Bra start på dagen - ingen stress! Så ovanligt men såå nödvändigt. Senare idag väntar kalas hos Lalle i hans nya lya. Ska bli kul.

Ha en skön och avslappnad lördag!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards