Sylvia

Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Sylvia - 7 juni 2013 23:34

Fredag, ljuvliga fredag! En fin helg ligger framför oss med soligt väder och besök från Halmstad. Och givetvis fotboll! Vi ska inviga vår nya grill imorgon med laxpaket har jag tänkt. Så blir det lite annat smått och gott också såklart!

Chilla och jag gick en längre runda efter jobb och jag måste säga att hon är helt underbar. Det är inget jämt tempo på våra promenader precis! Utan antingen tvärstopp eller galopp...men jag njuter. Det är inte lätt att vara så söt som Chilla heller eftersom vi gärna blir stoppade av förbipasserande som låter....."åååååhh...men gud vad sööööt...vilken ras är det?". Jag myser!

Ikväll blev det extra spännande då Olivers klasskompis Olle visade sig ha hundbesök. Olle bor ett stenkast från oss och han undrade om inte Chilla ville komma och hälsa på hans mosters hund. Vi testade och jisses vilken succé! Det var en liten kille på 10 månader av rasen PK (Prazsky Krysarik). Alltså var de ungefär i samma storlek och hade jättekul tillsammans. Kul att se!

Och så lite bilder......

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards