Sylvia

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Sylvia - 4 juni 2013 22:39

Det är mycket fokus på en viss liten Chilla. Det kan bli risk för att jag blir lite tjatig, men det känns uppfriskande att ha något nytt att skriva om än all fotboll och den vanliga stressiga vardagen.

Det kan inte vara lätt att vara hund mitt i city. Det finns väldigt få gröna ytor! Chilla har ju bara kissat i gräs sen hon föddes och förstår inte att hon kan kissa på asfalt än! När jag nu äntligen hittat gräs vid Stadsteatern så är det så ny miljö för henne (och en massa människor som kommer fram och vill klappa och prata) så det blev inget gjort där inte. Däremot fungerade tydligen vår entrémattan bra!! Men det lär nog fungera förr eller senare.

Nu är det bara en vecka kvar till skolavslutningen och sen väntar ett långt sommarlov! Det är både skönt, härligt och stressande. Barnen har tio veckors lov och bara fem av dem är vi hemma. Melvin klarar sig säkert på fritids men Oliver ska vara ensam. Känns sådär!

Nu ska jag se om det går att skaka liv i Chilla för sista kissrundan. Hon är helt slut efter förra rundan då jag och Oliver stötte på några av hans klasskamrater. Jag släppte Chilla lös och hon sprang och lekte med dessa tjejer och killar en bra stund.

Imorgon är det lillfredag!


Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards