Sylvia

Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Sylvia - 24 maj 2013 19:34

.....får vi Chilla. Tänk att det bara är 7 dagar kvar! Det är som när man väntade barn, man längtade så samtidigt som man inte kunde föreställa sig riktigt hur det faktiskt skulle bli.

Jag har köpt matskålar och lite leksaker (både till jobb och hemma). Valpselen kom med posten idag...rosa och fint. Allt är rosa! Detta är min enda chans att få köpa rosa saker, förutom till mig själv då! Det är nog lite så att Chilla är ett litet substitut för flickan jag aldrig fick.

Idag är huset fullt av barn. Melvin har två kompisar som ska sova över och Oliver har en kompis här. Tacosen är uppäten och nu laddar jag för Let's Dance.

Imorgon är det fotbollstunering och cykelfest. Är lite spänd på hur cykelfesten kommer att bli. Blöt förmodligen!

Ha en skön fredag!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards