Sylvia

Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Sylvia - 23 maj 2013 21:25

Ikväll har vi haft grill- och brännbollsturnering med Olivers klass, 4:1 och 4:2.

Vi samlades alla vid scoutstugan vid Fortuna strand. Klassföräldrarna hade ordnar det så fint med grillad korv och fika till självkostnadspris. Allt gick till klasskassan, perfekt.

När alla ätit delades vi in i sex olika lag. Vi blir ju ett gäng med ca 50 elever, föräldrar och syskon! Brännbollsturnering stod på schemat och det var ju inte igår man spelade brännboll! Det gick väl sådär bra när det gällde träffsäkerheten....Kul var det iallafall!

Efter finalen fick vissa galna ungar för sig att springa ut på bryggan och bada!! Oliver tog sitt premiärdopp för i år och nu ligger han nerbäddad med min vetekudde och filt i soffan!

En jättemysigt kväll och återigen måste jag lovorda Rydebäck med detta fantastiska läge vid Fortuna strand. En dröm att bo här.

Tack alla för en väldigt trevlig sammankomst!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards