Sylvia

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Sylvia - 20 maj 2013 19:07

Jag känner mig alltid som ett vrak på jobb på måndagarna! Man borde ju såklart komma utvilad och fylld av energi efter två lediga dagar. Men det händer aldrig. Inte någon dag för den delen. Är inne på min 10 dag i rad med konstant huvudvärk!

Jag fick ett trevligt sms från Chilla's uppfödare som innehöll en ny bild på lilla Chilla. Hon har växt till sig och pälsen har blivit lite rufsigare. På torsdag nästa vecka ska hon till veterinären.

Melvin var hos doktorn för att kolla sina öron idag. Han har aldrig varit ett öronbarn men han har haft vätska bakom trumhinnan vid infektioner flera gånger. Men vi har trott att det har försvunnit när förkylningen läkt ut. Det verkar det inte ha gjort. Melvin har haft perioder då han hört sämre och vi har på inrådan av läkare använt Otovent (en ballong man blåser upp med näsan) och då har trumhinnan rättat till sig. Men problemet återkommer. Nu ska han få en remiss till öronläkaren för båda trumhinnorna var kraftigt påverkade. Konstigt att han aldrig klagat. Inte kul om det blir tal om rör i öronen. Tänker mest på att det blir klödd vid bad och så. Men vi ska inte ta ut något i förskott!

Oliver är på Örby och tränar, J är på Olympia med kunder och ser HIF och Melvin följer just nu sin kompis Wilmer hem. Melvin och jag ska sedan förbereda matsäcken inför hans skolutflykt imorgon. Tror det blir en tur till Hemköp för att köpa en chokladpudding!

Ha en skön kväll!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards