Sylvia

Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Sylvia - 18 maj 2013 14:57

Oj vad varmt det blev idag - nej jag klagar INTE! Jag NJUTER!

Melvin har spelat seriematch på Norvalla med samling 08:45. Därefter fortsatte han till sammandrag på Västergård! Jag och Oliver stannade hemma. Oliver behövde få sovmorgon efter flera dagar med huvudvärk.

Vi tog en promenad efter frukosten och pratade om Chilla och kommande sommarlov. Trots 28 grader så låg Fortuna strand ganska öde förvånande nog. Oliver var supersugen på att bada men efter många tappra försök gav han upp. Vattnet är svinkallt ännu såklart! Efter promenaden har vi bara slappat i trädgården med Wilma.

Nu är Melvin och J hemkomna, svettiga och trötta. Melvin står i duschen och ska snart på barnkalas. Efter det kalaset åker vi vidare på nästa kalas för hela familjen i Svalöv. Smörgåstårta väntar och det är sååå gott!

Sköt om er i värmen!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards