Sylvia

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Sylvia - 12 maj 2013 11:43

Vi hade en supertrevlig kväll i Klågerup igår. Vi har som tradition att spela fotboll mot varandra, familj mot familj. Så blev det även denna gången. Barnen älskar det! Annelie packade fikakorg som vi intog i halvlek. Jag fick fullträff på bollen EN gång typ, och tyvärr styrde bollen rakt i huvudet på lilla söta Oscar :((( Han föll rakt lång i gräset och blev såå ledsen. Jag med! Som tur var gick det över ganska fort och inget blodvite uppstod. Jag och fotboll!!!

Det blev sent igår och vi körde hem strax före 01:00. På vägen hem blev jag stoppad av tre mc poliser och DET har aldrig hänt förr. Jag missade avfarten mot Hbg konstigt nog och körde rakt fram samtidigt som jag blinkade höger!! Ja...det tyckte såklart polisen inte om, men TRE mc poliser!! Jag fick visa körkort, blåsa och förklara! Arg som ett bi satte jag mig i bilen efteråt där övriga familjen asgarvade och hade fotograferat. Skitkul!!

Något som däremot var skitkul var att få nya foto på Chilla! Sååå fin. Hon har växt lite och nu längtar vi om möjligt ännu mer!

Kram

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards