Sylvia

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Sylvia - 11 maj 2013 17:24

Tack alla fina killar som kom på Melvins fotbollskalas. Han är mycket nöjd med sin dag och de fina presenterna. Nu sitter vi i bilen på väg till familjen Möller/Persson för en trevlig kväll. Det blir grillning och mer fotboll!

Trevlig lördag!

Av Sylvia - 11 maj 2013 09:33

Älskade fredag (igår) med mysigt sällskap! Varför krångla till det? Vi vill träffas, mysa och ha det trevligt. Så igår beställde vi pizza tillsammans med familjen Lilja och åt hos oss. Vi tittade på Let's Dance, och äntligen hade jag tjejsällskap i soffan. Söta och gosiga lilla Doris. Killarna sprang ut och in. Ett tag var det ett helt gäng killar ute som lekte dunkgömme. Vi flyttade ut godisskålan och satte oss och tittade på. En underbar känsla, precis som vi önskade när vi flyttade hit.

Idag är det dags för Melvins barnkalas. Vi har hyrt idrottshallen och ska ha fotbollskalas, allt enligt Melvins önskan. I kväll bär det av till Klågerup. Där ska vi umgås med Annelie, Jörgen, Gustav och Oscar. En riktig fotbollsfamilj där alla fyra spelar fotboll!

Nu har jag bestämt att vi hämtar Chilla den 31/5. Längtar ihjäl mig! Håll tummarna för att veterinärbesiktningen går bra.

Kram till er alla!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards