Sylvia

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Sylvia - 8 maj 2013 23:10

Idag har jag känt mig som ett monster! Vissa dagar i månaden gör jag det....
Detta tillstånd blir inte alltid bättre med endast oförstående killar i min närhet.

Är nog bara extra kinkig och trött ikväll på att vårt liv styrs och andas fotboll. Jag skriver noga in alla killarnas träningar, matcher och cuper i min "bibel" för att kunna planera vardagen. Men det är inte lätt att planera när det sedan ändras! Oliver har extra träning och grillning på Örby imorgon kl 10-14 och helt plötsligt har Melvins cup i Påarp ändrats från kl 9-15 till kl 13-18! Detta uppmärksammas vi på ikväll. Tänk om man planerar in annat än fotboll på sina lediga helger? Blir liiite trött! Ovanpå detta är det ishockey på TV....

Ja ni hör ju själva på vilket humör jag är på!

Har läst på om "första tiden med valp" och det känns lite halvt skrämmande nu när det är på riktigt. Men med sådana här kvällar med för mycket testoseron både hemma och på TV, längtar jag ännu mer efter att gå ut med hunden! Tur jag har Wilma, min sängvarmare och eviga följeslagare.

Nu sover Melvin, Melker och Oliver i sina sängar och Jonas i soffan. Borde såklart passa på att hålla i fjärrkontrollen nu...men jag ska lägga mig istället. Tror att jag är på bättre humör imorgon. Man får inte glömma att med fotbollen följer en massa trevliga människor som jag uppskattar väldigt mycket. Dessutom älskar jag ju se våra killar spela.

Sov gott!




Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards