Sylvia

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Sylvia - 7 maj 2013 20:19

Vilket väder vi har haft de senaste dagarna! I söndags var det fotboll både på förmiddagen och eftermiddagen. Vi cyklade fram och tillbaka till Örby båda gångerna. Jag blir så löjligt lycklig av doften av tång, saltvatten och varm sandstrand!

Igår var jag på tjejträff med gamla arbetskamrater. Vi kallar våra träffar IMSE-träff efter initialerna i våra namn, Ingrid, Mimmi, Sylvia och Emma. Haha...låter som en småtjejgrej men vi är lite flamsiga och tramsiga och ett helt underbart tjejgäng! Det är så kul att träffas. Denna gången var det Emma som bjöd på mat och eftersom hon också bor i Rydebäck numera, så kunde jag cykla dit och dricka rosé. Nice!

Vi (barnen och jag) längtar ihjäl oss efter Chilla. Imorgon är det en vecka sedan vi träffade henne. Det känns som om det är evigheter sedan. Det känns så overkligt igen! Jag har plockat fram hundbädden som jag köpte till vår allra första katt Roxy. Han ratade den, Zimba och Wilma likaså! Den är hur fin och gosig som helst så nu hoppas jag Chilla kommer att trivas i den. Åkte inom djuraffären på väg hem från jobb idag. Hittade en jättefin rosa matskål på rea (80%) som jag fick ge 18 kr för! Köpte bajspåsar, ett rosa tygben och ett halsband med namnbricka. Har beställt en valpsele med koppel på nätet eftersom det är bättre för hundens nacke. Speciellt när Oliver och Melvin ska gå ut med henne. Nu saknas bara mat och Chilla! Tror jag åker och hämtar henne redan den 31/5.....

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards